Miksi kissa pissaa väärään paikkaan?

Kissat ovat tunnetusti puhtautta arvostavia eläimiä, jolloin hiekkalaatikon siisteydellä on kaikkein suurin merkitys kissasi viihtyvyyteen. Päivittäinen ja säännöllinen hiekkalaatikon huolto on paras tapa enneltaehkäistä lemmikkisi käyttäytymisongelmia. Kuba&Leia The LitterPod on helpoin ja siistein tapa varmistaa kissallesi aina siisti ja hygieninen hiekkalaatikko. Ei enää päivittäistä lapioimista ja voit keskittyä ihanaan yhdessäoloon lemmikkisi kanssa.

Voi ei.. Kuka kissoista se oli tällä kertaa? Onko tuttu tilanne? Tästä kissanomistajille tutusta tilanteesta alkavat hälytyskellot yleensä soimaan. Vaikka vääriin paikkoihin pissailua tapahtuisi vain harvoin, kannattaa lemmikki silti tutkituttaa eläinlääkärissä. Virtsatiesairaudet ovat kissoilla erittäin yleisiä sekä kivuliaita vaivoja joihin ei oikein ole olemassa kotikonsteja. Sisäsiisteysongelmia voidaan kuitenkin ennaltaehkäistä mm. riittävällä nesteensaannilla ja oikanlaisella lihaisalla ruokavaliolla. Kun kissa on todettu fyysisesti terveeksi, on syytä epäillä sen elinympäristössä olevan jotain, joka sitten aiheuttaa vääriin paikkoihin pissaamista. 

Ehkäpä syyna onkin hiekkalaatikko?

Todella usein kissojen siisteysongelmien syyt löytyvät hiekkalaatikolta. Tämän takia onkin erityisen tärkeää, että kissa asioi vessassaan mielellään, sillä muuten se voi alkaa vältellä tarpeillaan käymistä tai siirtyä tekemään hätänsä muualle. Pissan panttaaminen on vaarallista ja mikäli kissa ei viihdy hiekkalaatikollaan liian pitkään virtsarakossa ollut pissa altistaa virtsakiville sekä polttaa seinämiä. 

Miksi kissani ei sitten viihdy hiekkalaatokossaan?

Kissat ovat tunnetusti puhtautta arvostavia eläimiä, jolloin hiekkalaatikon siisteydellä on kaikkein suurin merkitys kissasi viihtyvyyteen. Päivittäinen ja säännöllinen hiekkalaatikon huolto on paras tapa enneltaehkäistä lemmikkisi käyttäytymisongelmia. Kuba&Leia The LitterPod on helpoin ja siistein tapa varmistaa kissallesi aina siisti ja hygieninen hiekkalaatikko. Ei enää päivittäistä lapioimista ja voit keskittyä ihanaan yhdessäoloon lemmikkisi kanssa. 

Perinteisten hiekkalaatikoiden määräksi suositellaan kissojen määrä +1. Kun vessoja on tarpeeksi ei kissojen välille synny kiistaa ja he voivat aina valita sopivan puhtaan hiekkalaatikon tarpeilleen. Kuba&Leia kissanvessa palvelee helposti useampaa lemmikkiä saman aikaisesti, jolloin riitaa ei synny.

Jaa tämä teksti somessa

Käytämme evästeitä. Lue täältä asiasta lisää ja hyväksy evästeet klikkaamalla nappia.

Ok

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.8.2018 alkaen.

Verkkokauppa

MEOW Logistics Oy
Ripusuontie 38 A4
00660 Helsinki

+358405811026
info@felis.fi
felis.fi
2886321-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Felis yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

MEOW Logistics Oy
Ripusuontie 38 A4
00660 Helsinki

+358405811026
info@felis.fi
felis.fi
2886321-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit